.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چزئیات ؛
سیلاب در مازندران قربانی گرفت/ برف و کولاک راه 80 روستای شرق مازندران را بست/ برخی از مدارس مازندران شنبه تعطیل / لغو ۲ پرواز در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر
شمال نیوز : بانوی ۴۶ ساله قربانی بارش شدید باران / لغو ۲ پرواز در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر / برخی از مدارس مازندران فردا تعطیل/ برف و کولاک راه دسترسی 80 روستای شرق مازندران را بست

شمال نیوز: برف و کولاک پنجشنبه شب راه دستکم 83 روستای بالادست شهرستان های بهشهر و نکا در شرق مازندران را بست.

به گزارش شمال نیوز، معاون فرماندار نکا روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که بر اثر کولاک و بارش شدید برف، راه مواصلاتی حدود 70 روستای بالادست این شهرستان با مرکز شهر بسته شده است.

محمد محمدیان افزود: سه محور پی رجه، لایی و استخرپشت در محور مرکزی و هزارجریب نکا به دلیل بارش شدید برف ، مسدود است و ارتفاع برف اکنون به بیش از 50 سانتی متر در این مناطق رسیده است.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران مازندران هم گفت: بارش سنگین برف شب گذشته در استان باعث بسته شدن راه ارتباطی 13 روستای منطقه کوهستانی یانه سر بهشهر شد .

علی اصغر احمدی افزود: تلاش تیم های راهداری مازندران برای بازگشایی مسیر تردد این روستاییان ادامه دارد تا مسیر دسترسی این روستاها از محاصره خارج شود .

وی ادامه داد: همچنین برف سنگین دیشب باعث شد تا راه چند روستای بخش چهاردانگه ساری نیز در تردد با مشکلات ایجاد شود که برفروبی این راهها نیز در دست اقدام است .

به گفته مدیر کل بحران مازندران البته در فضای مجازی اخباری بر مسدود شدن راه دسترسی به روستاها از جمله روستاهای آمل گزارش شده است که غالب این روستاها در این فصل خالی از سکنه هستند .


 برخی از مدارس مازندران ؛ شنبه تعطیل


برخی از مدارس مازندران به دلیل بارش شدید برف فردا تعطیل است.

طالبی رییس روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به بارش شدید برف ،  برودت هوا و یخبندان همه مدارس مناطق دودانگه و چهاردانگه و بخش هزار جریب شهرستان گلوگاه در همه دوره های تحصیلی، روز شنبه ۲۹ دیماه ۹۷ تعطیل اعلام شد.

وی افزود: همه مدارس بخش یانه سر بهشهر فردا به دلیل بارش شدید برف تعطیل خواهد بود.

طالبی با اشاره به تعطیلی مدارس سه شهر مازندران ، گفت: به دلیل بارش سنگین برف ،برودت شدید هوا و یخبندان همه مدارس مناطق کجور و بلده فردا تعطیل است.

وی افزود: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.


لغو ۲ پرواز در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت نامساعد جوی که از روز پنجشنبه در استان حاکم شد اظهار داشت: روز گذشته پرواز مسیر نوشهر – تهران و رامسر – تهران به دلیل بدی شرایط آب و هوا انجام نشد.

وی ادامه داد: همچنین پرواز مسیر کیش – ساری که قرار بود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه پنجشنبه شب انجام شود با سه ساعت تاخیر ساعت ۲۴ و ۱۵ انجام شد.

وطنخواه با بیان اینکه در صبح جمعه پروازهای فرودگاه های مازندران در موعد مقرر انجام شد گفت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

مازندران سه فرودگاه در رامسر، نوشهر و ساری دارد وهفتگی بیش از ۸۰ سورتی پرواز در آن انجام می شود.

 

سیلاب در مازندران یک قربانی گرفت

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت:در این حادثه خانم ۴۶ ساله به دلیل خروج از خودروی در حال گذر از رودخانه گرفتار سیلاب و در آب غرق شد.

زکریا اشکپور با اعلام این خبر گفت:در ساعت ۲۲ شب پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه خبر غرق شدن یک نفر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در منطقه سید ابوصالح شهرستان قائم‌شهر اتفاق افتاد، در این حادثه خانم ۴۶ ساله به دلیل خروج از خودروی در حال گذر از رودخانه گرفتار سیلاب و در آب غرق شد.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران اظهار کرد: پیکر این فرد توسط اهالی در مکانی دورتر از آب بیرون کشیده شد، تیم اورژانس خیابان ساری شهرستان قائم‌شهر به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی وضعیت مصدوم دریافتند که وی فاقد علائم حیاتی است.

اشکپور ادامه داد: بلافاصله اقدامات پیشرفته احیا با لوله‌گذاری در نای را آغاز کردند، احیای قلبی ـ ریوی در مسیر انتقال به مرکز درمانی در داخل آمبولانس و بیمارستان ادامه داشت اما متاسفانه بی‌تاثیر بود.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.392 seconds.